Registrace
On-line registrace bude otevřena do 10.3.2024. Registrace ani platba na místě nebude možná!!!
V případě skupinové registrace (5 účastníků a více) kontaktujte prosím organizátora e-mailem.
Registrace současně na obě konference
Registrační formulář - Pařízkovy dny + Konference paliativní péče
nebo
registrace pouze na V. ostravskou konferenci paliativní péče
Registrační poplatky
Pařízkovy dny - lékař
2.500 Kč
Pařízkovy dny - nelékař
900 Kč
Aktivní / vyzvaná účast
bez poplatku
Pařízkovy dny + Konference Paliativní péče - lékař
3.100 Kč
Pařízkovy dny + Konference Paliativní péče - nelékař
1.500 Kč
Konference Paliativní péče (22.3.2024)
600 Kč
Společenský večer (21.3.2024)
600 Kč
Vystavující firma (v rámci partnerství)
bez poplatku
Vystavující firma (nad rámec partnerství)
2.500 Kč
Nevystavující firma
10.000 Kč
Akce je pořádána dle Stavovského předpisu ČLK č. 16 a ohodnocena kredity vzdělávacího systému celoživotního vzdělávání.
Registrační poplatek zahrnuje
- vstup na odborný program a výstavu firem
- elektronický certifikát s kreditním hodnocením
- občerstvení o přestávkách
Certifikát
Všem registrovaným účastníkům XXX. Pařízkových dnů, se zaznamenanou prezencí, bude do 10 dnů po skončení konference zasláno elektronické potvrzení o účasti.
Potvrzení registrace a platba
Po vyplnění registračního formuláře je na e-mailovou adresu uvedenou v registraci k účasti obratem zasláno Potvrzení o registraci. Potvrzení o registraci je generováno automaticky, obsahuje rekapitulaci všech vyplněných údajů a zároveň je dokladem o úspěšně dokončené registraci k účasti. Jestliže Potvrzení neobdržíte do jedné hodiny od odeslání vyplněného formuláře, nebyla registrace řádně dokončena, případně je udaná e-mailová adresa nesprávná.
Pro případ ověření dokončení registrace se prosím obraťte na zástupce organizátora, e-mail lapesova@hanzo.cz.
Rekapitulační e-mail, zaslaný jako potvrzení úspěšné registrace k účasti na kongres obsahuje veškeré náležitosti potřebné k provedení úhrady registračního poplatku a dalších objednaných služeb. V případě potřeby zálohové faktury pro daňové účely nás kontaktujte na e-mail fakturace@hanzo.cz. Potvrzení o zaplacení je vystaveno a zasláno na registrační e-mail do čtrnácti dnů po úhradě tj. připsání plné částky na účet kongresu.
Objednané
služby lze hradit bankovním převodem nebo on-line platební kartou.
Storno podmínky
Zrušení registrace je nutné organizátorovi oznámit písemně na e-mailovou adresu lapesova@hanzo.cz. Bezplatné storno registrace je možné do 29.2.2024. Po tomto datu činí
storno poplatek 100% registračního poplatku.
Bezplatné storno již uhrazeného ubytování je možné do 25.2.2024. Při zrušení rezervace od 26.2.2024 do 29.2.2024 vrátí organizátor 50% hodnoty zaplaceného ubytování. Po tomto termínu nebo v případě neoznámeného storna činí storno poplatek 100%. Rezervaci ubytování je nutné oznámit písemně na e-mail lapesova@hanzo.cz. Rezervaci ubytování je nutné VŽDY rušit u organizátora akce, nikoliv na hotelové recepci.
Bankovní převod v CZK
Jméno banky: FIO banka, a.s.
Adresa banky: Masarykovo náměstí 511, 500 02 Hradec Králové
Majitel účtu: HANZO Production, spol. s r.o.
Adresa majitele účtu: Piletická 486, 503 41 Hradec Králové
Číslo účtu: 250 028 8273/2010
IBAN: CZ172 010 000 000 250 028 8273
SWIFT: FIOBCZPPXXX
Variabilní symbol: viz e-mailové potvrzení registrace
Platební karta - on-line
Při výběru způsobu platby objednaných služeb platební kartou budete v posledním kroku registrace přesměrováni na zabezpečenou platební bránu 3-D Secure, provozovanou společností Global Payments Europe, s.r.o..
Akceptovány jsou karty MasterCard, VISA, VISA Electron, Maestro, V Pay.